Mohr Advocaat hecht grote waarde aan de tevredenheid van het kantoor. Mohr Advocaat zal er alles aandoen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en te voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van de dienstverlening. Hieronder staat beschreven wat u dan kunt doen.
Als u ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, dan verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan de advocaat zelf. U kunt zich daarvoor echter ook wenden tot de klachtenfunctionaris, mevrouw mr. C. Mohr.
Op het kantoor van Mohr Advocaat wordt een klacht volgens de onderstaande kantoorklachtenregeling behandeld.
KANTOORLACHTENREGELING Mohr Advocaat
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
Artikel 4 Informatie bij aanvang dienstverlening
Artikel 5 Interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie
Boschstraat 45
6211 AT MAASTRICHT
* Bezoek alleen mogelijk na
telefonische afspraak
Mohr Advocaat is een eenmanszaak te weten Mohr Advocaat (KvK 75934787).
Een overeenkomst van opdracht tot dienstverlening komt uitsluitend tot stand met de betreffende advocaat die de opdrachtbevestiging ondertekent.
Algemene voorwaarden – Privacyverklaring – © 2024, MOHR Advocaat | Design & development: Brandlos